Известие

Collapse
No announcement yet.

Всичко за Alfa Romeo 149 (Giulietta)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Ето и статия:
    http://www.autocar.co.uk/News/NewsAr...fa-147/245356/

    A range of the Fiat Group’s transversely mounted four-cylinder diesel and petrol engines, all turbocharged, will drive the front wheels, ranging from a 120bhp 1.4-litre petrol to a 170bhp 2.0-litre diesel. Later next year there will be a 230bhp Cloverleaf model



    Last edited by Ass; d.m.y г., 14:12.
    Alfa 155 1.8 92g. - Винаги в сърцето ми.
    Alfa 166 2.0 T.S. 2000g. - Перфектната кола!
    "If the sun refused to shine, I would still be loving you.
    When mountains crumble to the sea, there will still be you and me."

    Comment


    • #62
      Alfa Romeo Giulietta...официални снимки

      Най-накрая официалните снимки на заместника на 147...Giulietta.

      Официални мотори за стартовете на продажбите през пролетта:

      1.4 TB 120hp

      1.4TB MultiAir 170hp

      1.6JTDm MultiJet2 105hp

      2.0JTDm MultiJet2 170hp.

      после:

      1.750TBi 235hp

      2.0JTDm MultiJet2 140hp
      Attached Files
      Last edited by sen7; d.m.y г., 20:43.
      sigpic
      Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
      " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
      "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

      Comment


      • #63
        Още малко подробности http://auto-press.org/a:Alfa_Romeo_%...B5%D1%82%D0%B0
        sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
        ALFA ROMEO 2.0JTS ex
        ALFA ROMEO Crosswagon Q4
        Продавам Алфи на части!

        Comment


        • #64
          Alfa Romeo Giulietta: световна премиера

          Новата Alfa Romeo Giulietta ще бъде представена на света на предстоящия международен автосалон в Женева. Продажбите на новия модел ще започнат през пролетта в Италия и постепенно ще се разширяват към всички главни пазари. Alfa Romeo Giulietta се очаква да даде нов тласък на марката в един от най-важните сегменти в Европа.

          Giulietta е автомобил, който през петдесетте години е привлякъл вниманието на поколения автомобилни фенове, осъществили мечтата да притежават автомобил Alfa Romeo и наслаждавайки се на най-високо ниво на комфорт и техническо превъзходство, които били достъпни за първи път.

          Новата Giulietta е творение на Alfa Romeo Style Centre с концепция на спортен автомобил, притежаващ както забележителна бързина по най-трудните маршрути, така и осигуряващ комфорт при ежедневното движение в града.

          Нов дизайн за впечатляващо поведение на пътя и бързина при максимален комфорт и безопасност
          Посрещнете новата Alfa Romeo, компакно създаден автомобил, апелиращ към клиентите, които търсят най-високо динамично изпълнение, отличителна визия и високо ниво на комфорт.
          Giulietta може да се похвали с изцяло нов дизайн, създаден да посрещне всички очаквания на най-взискателните клиенти по отношение на поведение на пътя, бързина и безопасност. Отлични динамични характеристики и огромен комфорт са резултати от прецизни технически решения приложени при окачването и ново поколение кормилно управление.

          Alfa DNA, устройство, което променя според нуждите на шофьора поведението на автомобила според различните пътни условия, може да адаптира новата Alfa Romeo според нуждите на шофьора, за да повиши удоволствието и комфорта при шофирането. Новата архитектура при Alfa Giulietta е проектирана да обедини и повиши всички налични системи. Три настройки (Dynamic, Normal and All Weather) са налични и могат да бъдат избрани чрез Alfa DNA. Това устройство – стандартно при цялата гама на новия модел- настройва опериращите параметри на двигателя, на кормилното управление и на електронния диференциал Q2 .

          Италиански стил- спортен дух и комфорт
          Комбинирайки спортен дух и елегантност, Alfa Giulietta е резултат от нова посока на стил и технология на Alfa Romeo- подход, който започва още с 8C Competizione.

          Отпред автомобилът е разработен според “триделна форма” и се характеризира с чисто нова интерпретация на класическата решетка на Alfa Romeo. При предните фарове е приложена LED технологията и функцията Daytime Running Lights (DRL) за максимална безопасност.
          Профилът на Alfa Romeo Giulietta е с богата индивидуалност, а външният вид внушава чувство за бърз и стабилен модел. Това се дължи и на оформените като на купе странични прозорци, които подчертават динамичната форма, както и на скритите задни дръжки на вратите.

          Стилът на задната част на автомобила е силен и създава впечатление на мускулест автомобил, здраво придържащ се към пътя. Както при предните фарове, така и при задните е вградена LED технология.
          Интериорният дизайн е спретнат и светъл: хоризонтално разположеното табло с алуминиеви елементи напомня за 8C Competizione. Специално внимание към детайла и високото качество на използваните материали е израз на италианския стил.
          Размерите на автомобила създават компактна, динамична форма, комбинирана с отлично пространство и обемист багажник (350 литра): автомобилът е с дължина 4.35 м, 1.46м височина , 1.80м ширина и междуосие 2.63м .

          Иновационни двигатели за вълнуващо шофиране с грижа към природата
          Благодарение на иновативните технолигии, Alfa Romeo Giulietta гарантира перфектно пътно поведение и грижа към природата. При лансирането, втомобилът ще се предлага с четири турбо двигателя, всички с екологично ниво Euro 5 със система “Start&Stop” за намаление разхода на гориво и вредни емисии: два бензинови двигателя (1.4TB - 120 к.с. и 1.4TB MultiAir - 170 к.с ) и четири дизелови двигателя (1.6 JTDM - 105 к.с. и 2.0 JTDM - 170 к.с., и двата принадлежащи към второто поколение на двигателите JTDM ). Гамата ще бъде завършена с 1750 TBi - 235 к.с. за ексклузивната конфигурация Quadrifoglio Verde ( Четирилистна Детелина).

          Безопасност и динамично поведение
          Alfa Romeo Giulietta е създадена да покрие максималните изисквания на Euro NCAP, за да предложи пълна защита на шофьора и пътниците. Допълнително окачването, кормилното управление и спирачната система са създадени за перфектен баланс при екстремни маневри.
          Alfa Romeo Giulietta притежава като стандартно оборудване най-изтънчените електронни устройства за динамичен контрол: VDC (Vehicle Dynamic Control), DST (Dynamic Steering Torque), електронен диференциал Q2 и Alfa DNA. Всички тези системи гарантират сигурност и динамичност.

          http://auto-press.net/a:Alfa_Romeo_G...B5%D1%80%D0%B0
          Last edited by loshoto; d.m.y г., 19:59.

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от morfius
            Баси тия кога го прекръстиха бре...
            Инак на тия снимчици изглежда доста интересен модела... нека видим на живо.
            Май тея дни го прекръстиха,нали има някакви стачки в Милано заради преструктуриране,чува се че и главното седалище ще се мести в Торино,та май затова е тоя Нейм Чейндж
            Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

            Comment


            • #66
              http://www.speed-press.com/?pageId=13891
              Ако искаш да си Romeo, карай Alfa Romeo!

              Comment


              • #67
                ок, това вече ми харесва, фаровете са малко грозни, но не е нищо, което един лек фейс-лифт не може да оправи

                интериора с двойния стъклен покрив ме привлича
                sigpic
                днес съм в почивка ---

                Comment


                • #68
                  Ще е нещо жестоко. А на какви пари ли ще е? Вероятно не по-малко от средната цена за класа си. Даже и по-голяма от очакваното ще е... аз залагам на 40-на хил базов модел с най-обикновенния двиг.
                  Alfa 155 1.8 TS 8V 129 hp '95 ....ех

                  Alfa 156 SW 2.4 M-Jet '04

                  Comment


                  • #69
                    необикновен двигател не виждам честно казано докато не направят нещо 3.2 турбо италианско .....

                    а защо не слагат 2.4 ?! и защо няма да има Q4
                    sigpic
                    днес съм в почивка ---

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от DJ Vladic Покажи съобщение
                      Ще е нещо жестоко. А на какви пари ли ще е? Вероятно не по-малко от средната цена за класа си. Даже и по-голяма от очакваното ще е... аз залагам на 40-на хил базов модел с най-обикновенния двиг.
                      Кво ти пука, да не би целият форум да се юрне да я поръчва чистак-бърсак от магазина
                      Giulietta 1,6 JTDm 2013
                      156 SW 1,9 JTD 2003

                      Comment


                      • #71
                        На мен ми харесва и то доста. Само се чудя как ще изглежда в черно, червено и сребърно. В бяло е добре, защото черните елементи контрастират, но аз предпочитам "небели" коли.
                        Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                        Mazda 6 2.3 2005
                        sigpic

                        Comment


                        • #72
                          ...
                          Last edited by pooh; d.m.y г., 12:30.

                          Comment


                          • #73
                            Просто от ден на ден ми харесваше все повече, а сега и след официалните снимки ми допадна страшно много...
                            Ето и още малко инфо:
                            http://news.automedia.bg/read/8440.html
                            156 2.4JTD 136+ PS

                            Comment


                            • #74
                              Субаро Импреза ряпа да яде.......
                              Alfa 155 1.8 92g. - Винаги в сърцето ми.
                              Alfa 166 2.0 T.S. 2000g. - Перфектната кола!
                              "If the sun refused to shine, I would still be loving you.
                              When mountains crumble to the sea, there will still be you and me."

                              Comment


                              • #75
                                Лошото е,че Алафа вече не е марка за индивидуалисти,просто защото новите и модели имат прилики с доста Европейски и Корейски моделиВъпреки това на мен колата ми харесва,особено вътре,100% ще изглежда по-добре от Мито на живо
                                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                                Comment

                                Working...
                                X